lørdag 12. juni 2010

Ofte stilte spørsmål


FAQ

Q- Hva er en FAQ?
A-FAQ står for Frequently Asked Questions og er en wikipedia med spørsmål som er ofte stilt i forbindelse med en del saker.

Q-Kan jeg uttale meg til presse?
A-Nei! Marius Gaarder er presseansvarlig og all presse skal videresendes til Marius på LO-Huset

Q- Hva gjør jeg når jeg blir tatt ut i streik?
A-Du følger vanlig turnus, men har oppmøte på LO-Huset på Gardermoen i henhold til dine turnustider.

Q-Skal jeg ha på meg uniform når jeg streiker?
A-NEI! Møt opp i sivile klær

Q-Kan jeg være hjemme under en streik?
A-NEI! Streik er ikke fri og er du hjemme får du ikke streikebidrag!

Q-Hva er streikebryteri?
A-Streikebryteri er når man er tatt ut i streik og jobber som vanlig. Eller når bedriften bevisst dekker opp manglende bemanning på de som streiker.

Q-Hvis jeg har satt meg opp på en ekstravakt før streiken ble annonsert kan jeg fortsatt møte opp på jobb?
A-Ja, dette er før streiken ble annonsert og ble dekket opp på grunn av sykdom i forkant.


Ved andre spørsmål så henvend dere til NAF Klubben sin representant eller send en epost til Redaksjonennaf@gmail.com


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar